Digital markedsføring er mer enn bare reklame på sosiale medier.
Det handler om å vise hvem man er, hva man står for og hvor man ønsker å ende opp. Vi i Frontal Media hjelper deg med å utarbeide en strategi og konkrete tiltak til hvordan du kan nå dine mål og din visjon.

Vi har erfaring med utvikling av kampanjer på relevante sosiale plattformer, utsending av nyhetsbrev, samarbeid med bloggere og annonsering i ulike digitale kanaler. Ta kontakt med oss på post@frontal.no for mer informasjon.

Kulturminner på kysten

Videokampanje på Facebook.

Spill av film
Kulturminner i byen

Videokampanje på Facebook.

Spill av film
Kulturminner og næring

Videokampanje på Facebook.

Spill av film

Vi fikk i oppdrag av Kulturminnefondet å kjøre en kampanje på Facebook som viste tre sider av samme sak, nemlig å søke om støtte. Kunden ønsket å ha fokus på kulturminner i by, næringslivsutvikling og kystkultur.

I samarbeid med oppdragsgiveren utviklet vi en idé hvor vi laget tre små filmsnutter som ble brukt som annonser på Facebook. Etter at annonsene ble publisert, har vår jobb bestått i følge opp resultatene ukentlig og komme med endringsforslag slik at kampanjen presterer som ønsket.

Matpakketips: Proteinmuffins

Matpakke-kampanje for Rørosmeieriet.

Spill av film
Matpakketips: Kjøleskapsgrøt

Matpakke-kampanje for Rørosmeieriet.

Spill av film
Matpakketips: Omelett

Matpakke-kampanje for Rørosmeieriet.

Spill av film

Sammen med Rørosmeieriet har vi utarbeidet en gjennomført matpakke-kampanje hvor målet var å skape mer engasjement på de sosiale plattformene kunden er tilstede på. Hovedideen var å spille inn tre oppskriftssnutter som viser ulike måter man kan bruke produktene til Rørosmeieriet i matpakka. Disse filmsnuttene ble brukt som annonser på Facebook.

For å bygge opp under annonsene som ble kjørt på Facebook, delte vi bilder og oppskrifter på Instagram med emneknaggen #denbestematpakka

I tillegg til dette tok meieriet kontakt med ulike bloggere som kunne bidra med oppskrifter til kampanjen.
Vi ga kampanjen navnet «Den Beste Matpakka».

Røros Hotell

Finn fisken-kampanje.

Spill av film

Frontal Media fikk oppgaven med å utvikle en kampanje for markedsføring rundt åpningen av Bad- og velværeanlegget til Røros Hotell. Vi utviklet en Facebook-teaser hvor vi har modellert fisken som henger som dekor under taket i et 3D-miljø.
Vi ga den liv og lot den svømme rundt i det enda ikke ferdige bassenget hos Røros Hotell.

Elden

Nyhetsbrevkonkurranse.

I samarbeid med musikkspelet Elden satte vi opp en konkurranse hvor man kunne vinne to billetter til forestillingen. Vi kjørte en annonse som gikk på Facebook hvor interesserte skulle melde seg på nyhetsbrevet til Elden for å kunne delta.
Målet med kampanjen var å samle inn e-postadresser til kundens nyhetsbrev.